»Razstava črno-belih fotografij nas skozi avtorjev objektiv na svojevrsten način popelje skozi različne elemente poroke.«
»Vedno se mi je zdelo, da se lažje izražam s črno-belimi fotografijami.«
»Pika, črta, dodajanje, odvzemanje, zgoščanje in pojenjanje. Svet črno-bele, črnega in belega, intenzitete črnega na belem.«
»Cenim prvobitno, klasično, črno-belo fotografijo in se izogibam postprodukcijski obdelavi.«
»Pot skozi vse razstavne prostore gledalca popelje skozi različne načine interakcije z medijsko posredovano vsebino, pri čemer postaja njegova izkušnja vse bolj konkretna in stvarna, vsebina pa vse bolj abstraktna.«
»Čeravno črno-bele fotografije, posnete predvsem v obdobju med obema vojnama, prikazujejo žensko v vsej njeni barvitosti. Kot odsev dobe, v kateri so nastale, in kot simbol njene brezčasne lepote.«
»Skozi nostalgijo in čustvenost nas film popelje v preteklost.«
»Almira Ćatović je fotografinja, ki ima strast do raziskovanja in ujetja lepote ter raznolikosti sveta okoli nas. Skozi svoje fotografije nas vabi, da se zazremo v podrobnosti in trenutke ter odkrivamo nove perspektive na svet.«
»Njegove črno-bele fotografije so neposredne, dramatične in izjemno čustvene, kar je pridobljeno s kombinacijo močnih kontrastov, bogatih tekstur in natančnega detajla«
»Na hodniku blizu templjev je na ogled črno-bela fotografija iz leta 1929, na kateri Mussolini med razkazovanjem izkopanih ruševin reže trak.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju